queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van jannes duuren - WaarBenJij.nu queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van jannes duuren - WaarBenJij.nu

queenstown

Blijf op de hoogte en volg jannes

30 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Daar zit je dan, aan de andere kant van de wereld.. Na een veel te lange reis ben je toch wel heel blij als je eindelijk in een fatsoenlijk bed kan slapen. Maar voordat we onze slaap konden inhalen zijn we Queenstown gaan verkennen. (in een korte broek, prima weer hier!) Het stelt in principe niet zo veel voor, het is maar een klein stadje. Maar het ligt prachtig aan een meer en tussen de bergen, overal lopen jongeren/backpackers rond en er hangt een prima sfeer. Wel struikel je over de kuddes chinezen of japanners, maar ik denk dat we die overal tegen gaan komen..
Als we naar het hostel willen moeten we een enorme berg beklimmen, en alles lijkt hier op elkaar, dus gisteravond hebben we heel volgensmij heel queenstown twee keer gezien voordat we eindelijk onze kamer in konden..
Dat zal ook wel iets te maken hebben met het bier wat ze hier hebben. We hadden echt maar een biertje op, maar blijkbaar is het hier normaal dat als je een biertje bestelt, je meteen een flinke emmer krijgt..
Uiteindelijk toch heerlijk geslapen, (nog) geen last van een jetlag, en als je dan wakker wordt tussen de bergen en het eerste wat je ziet een nieuw-zeelander die zijn geit aan het uitlaten is, dan mag je niet klagen.

• 31 Januari 2014 - 08:49

Sjan Van Balkom:

Hallo Jannes, een hele ervaring denk ik ,aan de andere kant van de wereld. Ik wil heel graag jou reis volgen . Vind het erg leuk. Geniet er van , groetjes Sjan

• 31 Januari 2014 - 11:38

Joris Buijs :

Veel plezier!

• 31 Januari 2014 - 20:00

Leon Beekmans:

Hoi Jannes. Ik heb niet de mogelijkheid gehad om je een heeeeeeele fijne vakantie toe te wensen. Dus bij deze. En denk er aan.......... ze rijden daar links. Veel plezier.

• 31 Januari 2014 - 21:36

Marianne Van Duuren:

Tja......alle begin is moeilijk he meiske :-) maar.......zal snel wennen. dikke kussss en geniet.